OMG!

Hörrni vad tror ni om att börja blogga igen? Fick för en halv sekund nåt slags sug. Tyvärr har jag ju efter ett antal bloggfria månader förlorat alla mina läsare så jag kanske enbart skriver för mig själv. Men i slutändan kanske det är det det handlar om? Om ett år eller två är det nog bara jag som tycker det är roligt att gå tillbaka och läsa min gamla offentliga dagbok igen.

Att jag börjar skriva just nu tror jag beror på behovet av en liten paus i tentaplugget. Allt blir lixom roligt när ögonen blöder efter ett evigt nötande av vägar till kriminalitet eller resiliensprocesser. Skulle inte förvåna mig om jag om tio minuter står och röjer undan vårt diskberg. Men aa det får väl bli så då. Statistiken säger ju att jag kommer klara tentan imorn iallafall..


HM-fjanteri


Kommentarer
Postat av: Karra

Hörrödu, ett stycke töntglasögon som de där hade ju jag för något år/några år sedan. JAG var först, jag är bäst. Glöm aldrig, ALDRIG det. ;)

2011-03-03 @ 20:58:57
Postat av: Anonym

hörru du jag köpte dom inte

2011-03-03 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0