"Inga j***vlaa experiment Maria!"

Jag har gjort det igen. Mixat ihop det som finns hemma och skapat en alldeles egen delikat måltid. Köttfärre med morötter och färska rödbetor i. Sådär får jag väl säga att det blev. Det är inte så trevligt när tallriken ser ut som ett blodbad. Och då hade jag trots allt bara i en liten jäkel. Men vad gör man inte för konsten? Hemma får man ju inte hålla på i mixtra så jag passar på här uppe när det bara är jag och frugan som behöver lida. Har ni nåt bra mattips?


Kommentarer
Postat av: jonie

Ihopsläng är ju det bästa! Sweetchili-sås och vitlök räddar alla typer av såser och grytor, mohehe.

2011-03-10 @ 19:08:36
URL: http://jonie.se
Postat av: Fadren

Vad har jag sagt om att experimentera med mat, Jag har en bra rätt på g, Karin kommer hem och ska äta nyfrittade pommes gjorda i vår nya fritös imorgon med lövbiff till. Det är gott det.

2011-03-10 @ 21:25:11
Postat av: karoline

ja ni lyxar då till det när jag inte är hemma era jäklar!

2011-03-11 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0