I love you Ich liebe dich Zlatan Ibrahimovich.

Oj satan, 57 läsare hade jag här om dagen! Tror det är Mias förtjänst - en liten länkning gjorde succe! Nej men vad ska jag säga. Min Märstatrip börjar lida mot sitt slut och vad passar inte bättre än en liten förkylning på det? Känner mej som en sänkt karl. Men jag klarar mig, klagar inte allt för mkt. Man kunde ju haft det som kusinvitamin som regnar bort i Thailand stackarn, med min andra kusin. Typiskt alltså! Inte riktigt det man förväntar sig när man drar till ett solsäkert place som Thai. Hoppas dom får ett par fina dagar iallafall! Nu ska jag fördriva resten av kvällen framför EM-kvalet. Nästa gång vi hörs är jag i Öster. Puss o Kram läderbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0