Kan man älska nån på aaavstånd?

Sorry för detta obehagliga uppehåll. Det var inte riktigt meningen, men det blev så. Det har ju hänt en hel del, valborg, uppsatsen blev klar osv men jag har lixom inte brytt mig om att berätta det för er. Men jag kan ju iallafall säga att trots mycket kritik på uppsatsen av både lärare och opponenter så gick det jäkligt bra. Vi hade valt att gå vår egen väg och göra en helt egen grej vilket resulterade i ett rätt hyffsat betyg, trots att uppsatsen inte riktigt uppfyllde alla krav. Kreativitet är bra! Jag är nöjd. Jäkligt nöjd! Bra Karro! Bra Marre!

En månad kvar här uppe, sen blir det sommarlov! Woooohohohoh! Men innan det blir det två vändor ner till syd i och med bröllop och annat så vi ses snart igen mina vänner på distans. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0