Helgen som gick..

..har inte fotodokumenterats tyvärr, men var lugn o mysig =) Imorn sticker jag till Örebro ett par dagar som sagt. Ska bli väldigt intressant. Kommer få öva på engelskan då vår indiske handledare är på besök. Det har ryktats om att vi ska käka på indisk restaurang också. Har inte ätit så mkt indiskt i mina dagar så det är väl bara att hoppas att jag gillart! Ska ju ändå äta det i minst fyra månader här framöver.

Idag har jag fått i uppdrag att hyra en film. Good luck säger jag bara! Är det någon som har något bra tips? Det slår aldrig fel när jag får välja, blir alltid värdelösa movies. Så bomba bloggen med förslag nu så jag slipper skämmas ikväll igen. 


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej, du har en utmaning på min blogg!

2010-05-10 @ 18:56:42
URL: http://www.tantaluran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0