En bra dag helt enkelt

Jaa jag vet inte riktigt varför men vissa dagar mår man bara bra och allt känns helt ok, trots att man har en efterhängsen liten förkylning som släpar. Var en sväng i skolan och det gick väl bra. Tråkig föreläsning, men vad gör det? Tre korvar med bröd (jag gillar väl inte korv?) slank ner nu precis. Ikväll blir det tjejkväll med snacks i långa raader och lite Greys på det. Började ju kolla på serien två avsnitt innan säsongsavslutet nu senast o fastnade tror jag? Det blir trevligt. Vi smyger nog in hos Karoline eftersom hon är den som har TV o bor närmast. Hon frågade förresten om jag ville flytta in hos henne. Hmm kanske det? Imorgon är jag leedig,
oh så underbart!




Kommentarer
Postat av: andresito

flytta, olga stinker!!

2008-02-13 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0