110års kalas

Befinner mig på andra sida jorden, närmare bestämt i Enskede. Tio minuter från centralen och det känns som om jag är i en söt liten villa på landet, Eden kanske? Blev bjuden på min nyfunna vän Karolines föräldrars vuxenkalas och vi har ätit god mat och druckit gott vin. Det enda problemet ikväll är att jag har varit tvungen att springa efter Karro som en tok, alla tanter o gubbar här pratar ju norsk! Visst hänger jag med, men vissa ord som tex lene stol förstår inte ens en nationell typ som jag. 

Efter ett par glas vin kände både Karro o jag att vi ville testa på Märstas uteliv. Kan ni tänka er, vi är i Sthlms sprudlande stad och ändå drar vi oss mot  förorten och KC. Ujujuj det går utför!

Förresten hörrni! Inte ens ett enda skamligt förslag har jag fått angånde min nya design. Skärp er! Gnugga geniknölarna och skapa!

Kommentarer
Postat av: Denkan

Öhm, något med blod kanske?

2008-08-11 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0