Golden.

Har varit lite dött här ett tag va? Jaa det har det säger ni och riktar ögonbrynen lite snett neråt. Men jag har varit internetlös i Maalmööö! Sara och jag åkte ner en sväng och kollade in sm-finalen i innebandy för Joel, Saras boyfriend spelar i Storvreta. Dom vann så klart! Men så nära hjärtinfarkt har jag nog aldrig varit förut. Förlängning, straffar och suddenstraffar. Helt galet! Men kul var det. Stannade där nere över helgen och festade med grabbarna och spanade in staden lite granna. En hel del bussåkande blev det också eftersom vårt hotell låg ute i ghettot, granne med Allans korv.

Men nu är jag hemma igen. Blev en pluggdag i Sigtuna med Magdur idag. Blev klar med tentafrågorna och är ledig fram till den 29e då nästa fråga kommer. Umgås?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0