Valskandal.

Missar ju spektaklet dar hemma. Ar inte sa insatt i hur debatten gar men jag har forstatt att manga kanner skam over att vara svensk dessa dagar. Vet inte vad det beror pa, att vissa rostar som dom gor, okunskap gissar jag. Onskar att dessa manniskor kunde fa mojligheten att gora om min resa, fa aka till Indien och se det jag ser. Fa nya perspektiv och varderingar och inse att olikheter forgyller. Vi har sa mycket att lara av varandra och jag kan redan nu saga att mycket av det vi har for oss i Sverige, vilket omrade det an galler, skulle behova en second thought. Det finns mycket har som inte ar bra, men som sagt, aven mycket som ar hundra ganger battre...

Kommentarer
Postat av: Bodil

Bra skrivet, Maria! Du har verkligen insikt. Kram

2010-09-23 @ 11:51:06
Postat av: grandma

Håller med föregående kommentator!

2010-09-24 @ 07:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0