Tips!

Skulle aldrig rekommendera något för er om det inte vore asbra. Jag är med i något som heter Buzzador där man får erbjudanden om att prova nya produkter. Igår fick jag hem ett paket med duschcreme tillexempel. En låda full! Man behöver inte betala någonting, det enda kravet är att man ska prova produkterna, ge lite prover till sina vänner och sen skriva vad man själv och de andra som provat tyckt om produkten. Har tidigare fått hem paket med massa deodoranter, en låda full med godis, ansiktscremer mm. Ni förlorar inget på det så gå med vet jag!

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=marre112

                                                


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för tipset - ska testa!

2010-03-06 @ 14:13:16
URL: http://www.tantaluran.blogspot.com
Postat av: jonie

hörru maran, nu är jag medlem men förstår inte alls hur jag ska samla ihop poäng/kampanjer. Verkar ju inte finnas några sätt att gå tillväga. Eller menar du att de enbart skickar hem grejer utan vidare?

2010-03-08 @ 09:52:27
Postat av: maria

aa det gör dom.. o så får du poäng på dina kampanjer lixom. ju fler poäng du har desto större chans att få vara med i en kampanj, samtidigt som de skickar till dom som passar in på kampanjen,därför ska du fylla i intressen och sånt. när du rekryterar folk får du poäng oxå.

2010-03-08 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0