Sunday bloody sunday.

Är ni lika sega som jag? Vad är det med söndagar egentligen? Orkar lixom inte ta tag i dagen. Som tur är har jag bokat ett pump-pass klockan sex så man får röra lite på fläsket. Vad tycker ni om melodifestivalen? Jag måste faktiskt erkänna att jag inte klarar av fröken Annas röst. Gillar inte alls låten och kommer inte kunna lära mig att gilla den heller. Jag höll på Salem. Den enda låten som höll måttet och hade lite kvalité. Vi får väl se hur det går sen.. Ha det så bra sista timmarna av helgen nu friends!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad är det jag hör om lilla Anna från Nyköping! Nu blir jag besviken på dig ; P

Postat av: lloydesito

Fyfan, hörde låtfan nu här på morgonen på g till jobbet. Mindes att vi gjorde narr av hennes röst i lördags. Liksom lite shakira aktig röst på nåt sätt.. Fel låt vann igen, som vanligt!

2010-03-15 @ 08:15:13
URL: http://andresitos.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0