Natt.

Vill inte sova, det är tråkigt. Imorgon bitti kommer jag vilja sova, ni vet hur det är. Kan berätta att jag igår efter att jag precis somnat in drömde att en svart liten äcklig katt kröp omkring under mitt täcke. Vid det här laget vet ni hur jag reagerar vid incidenter likt denna så jag antar att ni inte blir förvånade när jag berättar att jag flög upp ur sängen, snabbt som satan tände jag lampan och slet bort täcket, för att sedan lägga mig igen som om ingenting hänt, med en liten dos av hjärtklappning. Världens längsta mening. Jag är lite speciell av mig men i efterhand kan jag skratta lite lätt åt mina galenskaper. För övrigt vill jag berätta att kameran har anlänt, jag hämtar den imorn. Jag vill även berätta att Ellen Degeneres är min idol, vad ni än tycker. Sov sött så småningom småttingar! Oh fem S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0