Torsdag: Jajjemän!

Då var det torsdag igen, ännu en gång. Tiden flyger iväg snabbt som satan! Det känns som om att det var en vecka sen sist.

 

Jag föll genom en snödriva idag, bokstavligt talat. Jag fick gräva mig ur, det var garanterat en sorlig syn! En överviktig 24 åring frenetiskt grävande för att få loss sina ben!

Det var en ploghög ni vet. Den såg stark nog ut att hålla min vikt, men icke! När jag var uppe på toppen sjönk jag rakt ner begravd till midjan ungefär. Som tur är var det precis där jag bor och på vägen hem.

Det tog mig vad som kändes en evighet att komma loss, jag fick böja mig framåt med raka ben och gräva. Det kan tilläggas att jag är en av världens ovigaste och osmidigaste människor så det var en väldigt jobbig och krävande situation.

Jag undrar hur jag alltid lyckas med dessa saker

En gång har jag lyckats fastna med skon i lera så foten åkte ur skon, sen när jag försökte få loss den satt den så hårt att jag drog och drog och när den kom loss flög jag bakåt och föll ner i leran baklänges och så vips var mina kläder och bakhuvud lerigt också

Det är inte bara ett genidrag, utan ganska grymt också

 

 

Men en sak är säker: jag har i alla fall fått stretcha låren idag. Det var behövligt tror jag!

 

Nu ska jag ut och fota lite!

 

kolla in min flickr, finns inte så mycket nu. Men det kommer mera! Det lovar jag

 

http://www.flickr.com/photos/23662376@N06/

 

Men hälsa så länge!

 

/iMatt


Kommentarer
Postat av: jonie

haha, knepig situation, men rolig.

2010-01-28 @ 23:01:16
URL: http://jonie.se
Postat av: m

aa fnissen hopade sig över dalgatan bakom flertalet skärmar

2010-01-28 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0