Brainfreeeeze!

Efter mitt lilla utbrott igår då jag kände att jag inte fick in någonting i skallen var jag tvungen att gå o lägga mig. Det gick för långt helt enkelt. Jag satt och läste en mening och kunde inte ens upprepa den sedan, direkt efter. Jag gav upp. Kände inte igen mig själv. Men imorse när jag gick igenom allt en sista gång hade allt på något jäkligt konstigt sätt satt sig iallafall. Hjärnan är en konstig apparat. Sov tre timmar i natt, innan jag drog iväg och skrev skiten. Det gick bättre än förväntat. Inga hjärnsläpp, så nu är det bara frågan om hur långt min kunskap räcker. Det återstår att se!

Har sovit tre timmar nu sedan jag kom hem för att orka med lite dansträning. Ska bli skönt att få upp värmen! Gött! Har börjat den här terminens träning i raketfart. Känner att det här är min termin alltså. Beach 2010, inga problem!


Kommentarer
Postat av: joniebalonie

du har ju alltid haft plugghuvud. du grejar det där!

2010-01-15 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0