Torsdag: Jajjemän!

OJ!

 

Här har det varit tyst från min sida, det beror bland annat på att jag har jobbat som en gris de senaste veckorna och har varit helt slut när jag kommit hem efter jobbet.

Men mest för att jag är glömsk

Mest därför

 

Och mitt hårda arbete i sin tur resulterade i min sjukdom som jag har nu, som i sin tur sätter 50 års festen (25 + 25) jag ska på i helgen i fara.

Det är en maskerad, jag och min (o)käre vän Kalle kan ha bästa dräkten på hela festen. Blir det inte så om jag kan gå, besvikelse.

Bild kommer nästa vecka kanske!

 

Annars då? Vad har du gjort? Ja, ja. Visst var det en läskig krasch? Jävligt tur att hon skadade sig värre

 

Har jag någonsin berättat om den dagen jag hade på mig olika skor till jobbet?

Haha! Den är klassisk

Jag hade på mig en nike sko och en adidas. Någon gång efter lunch märkte jag det. Och ingen på jobbet märkte heller

Hur kan man gör det?

Jag vet faktiskt inte


  


Men, jag är tillbaka igen! Inte på topp, men inte på botten!

Vi hörs nästa vecka igen

 

/iMatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0