Ååååh!

Mina små satar! Jag måste nog ha världens sötaste vänner! Dom har lurat och begragit mig hela veckan och jag har irriterat mig på dom små tofflarna som sagt att dom hade planerat helgen med "pojkvännerna" vilket medförde att dom inte hade tid för lilla mig och min 25 årsdag. Skulle ha ätit middag med tre av dom bästa, men tågtrubbel medförde en tripp till uppsala för att hämta upp en av dom tre. Väl där blir jag överraskad av åtta goingar som har ordnat trerättters och skumpa och massa presenter, outfits och utgång! Har aldrig blivit så rörd och överraskad! Tycker verkligen om er hur mycket som helst! Ska grina mig till sömns nu älsklingar! Ni e bäst! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Maria

2010-02-28 @ 20:11:29
Postat av: Mija

Vad bra att ni hade roligt! Jag hade så gärna velat vara med!!! Grattis stumpan!

2010-02-28 @ 20:12:19
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0