Framme!

Efter 24h resa har vi kommit fram till var lilla lagenhet och spenderat en dag pa Punes livliga gator. Holl knappt pa att komma igenom passkontrollen eftersom jag var osaker pa vad vi egentligen skulle gora har och vad vi egentligen fick saga att vi skulle gora har. Mannen vid disken tittade lite konstigt pa mig och undrade om jag inte kunde engelska. Sen forstod han nog att jag blev lite nervos sa han borjade driva med mig och undrade om jag skulle vara med i ngn film eller om jag kunde dansa. Tillslut kom jag iallafall igenom kontrollen och vi satte oss i en buss som tog oss hit till Pune.

Kanns faktiskt lite som Thailand om jag ska vara arlig. Samma galna trafik och miljon ser ungefar likadan ut. Imorn ska vi ut pa guidad tur sa att vi far lite mer koll pa vart allt ligger och hur man tar sig over gatorna. Nu blir det sangen! Kraam

Kommentarer
Postat av: jonie

Kul läsning, och skönt att du är framme!

2010-08-22 @ 18:02:00
Postat av: Magdalena

Hej gumman! Kul att det gått bra! Haha om du har din facebookbild som passfoto kan jag förstå att dom blev misstänksamma. ;P Puss!

2010-08-23 @ 10:54:47
Postat av: Mamma

Hej

Roligt och spännande är vad det ska bli att följa din blogg.

Stor kram!

2010-08-23 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0