Curry diaries.

Imorn drar jag! Har aldrig haft sån satans resfeber förut. Läskigt, men spännande! Kommer skriva här så ofta jag kan så ni har lite koll på mig och mina bravader där borta i India. Blir säkert massa bilder på färgglada damer och arbetande barn också. Ska väl börja packa så småningom och kopiera lite pass och annat tråkigt. 17.30 imorn lär det vara en hel del nerver på terminal fem. Ska möta upp hela gänget som ska med då och halv åtta lämnar vi svenk mark. Alltså förstår ni vilken grej jag kommer vara med om?! Jag tror inte jag fattar själv än.. Vi ses i december igen alla vänner! Puuss


Kommentarer
Postat av: Miha

We will miss you!

2010-08-19 @ 21:32:20
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ha det så jäkla kul där borta nu! Tänk vilket äventyr ni kommer att få vara med om! Massor av lyckatillkramar! Jag ska hålla koll på din blogg ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0