Torsdag: Jajjemän!

Vi kör på med del två av mitt "wow, fantastiska" liv

 

I måndags byggde jag en pilbåge av en penna och gummisnodd, macgyver style! Jag använde gem som pilar, det visade sig att den var livsfarlig, macgyver style!

Jag provsköt den på kontoret och den gjorde ett märke på väggen. Då kände jag att ingen man ska ha en sådan makt i fickan. Så jag plockade isär den. Och nu pratar vi aldrig mer om den

 

Så där ja!

 

Då var vi igång igen, ny vecka, nya händelser och nya upplevelser!

I fredags blev jag för första gången någonsin hotad av fotbollshuliganer!

Jag och kamraterna var på Arlanda Wings - Väsby i väsby och tittade, när första perioden var slut kom det fram en kille till oss och sa, vi är djurgårdshuliganer och vi är här för att slåss, antingen börjar ni, eller så kommer vi över och slåss. Sen pekade han på andra sidan där det stog 13 andra.

 

Jag kan minst sagt påstå att när de började röra sig mot vår läktare efter andra perioden rörde jag mig snabbt högre upp på läktaren medans min kompisar satt kvar!

Det är var väl ganska fegt att göra så, men jag har aldrig varit i slagsmål och har inga planer på att någonsin vara det heller. Så det så

 

Sen har jag varit sjuk resten av veckan, det är helt klart inget jag rekommenderar. Jag hoppas på svininfluensan, så man får känna sig lite speciell. Det är inte alla som får det!

Så håll tummarna hårt, macgyver style!

Det finns tydligen sälar som käkar pingviner och chimpanser som slår ihjäl och äter andra chimpanser.

Hur sjukt är inte det? 

 

/iMatt


Kommentarer
Postat av: Fadren

Ingen man ska ha sån makt, jag har inte skrattat så sen jag vet inte när.

2009-11-19 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0