Shit.

Nu har jag gjort bort mig. I och med att jag lovat Matti att få ha sin krönika publicerad här, har andra vänner hakat på och tvingat mig publicera även deras verk. Hur skall detta sluta?! Detta stycke är skrivet av Gonza BoyBoy Gonsalo och handlar som ni märker om bögen. Trevlig läsning. Säg till om det blir för mkt. Adjö.


En sann historia...
Min kusin är homosexuell. Alltså är han bög. Han bestämde sig en dag för att komma ut ur garderoben och berätta för mig.
Min kusin var ganska nervös över det och visste inte riktigt hur han skulle berätta för mig. Jag har dragit några härliga bögskämt i mina dar och han var helt enkelt osäker på hur jag skulle ta det. En vacker dag när jag sticker hem till honom för att umgås, så bestämmer han sig för att berätta. Han bestämmer sig för att berätta det med lite humor. Jag går in i lägenheten, ropar efter honom:

Kusin? Kusin!??

Jag ropade inte "kusin", men jag vill inte skriva hans namn. Pedro skulle bli skitsur. Oops. Hur som helst.

Kusin?!? KUUUSIN?!?

Jag är i rummet! hör jag honom säga.

Jag går in i rummet och märker att ingen är där. Jag säger "hallå?" och ut ur garderoben kommer han och säger:

Gonza! Du vet blommor och bin? Jag är ett bi som inte gillar blommor.

Min reaktion blir...

Öhh va? Är du bisexuell?

Han börjar skratta. Jag börjar skratta. Vi skrattar. Tittar på varandra. Och så blir jag allvarlig och inser att han är bög.

Och han säger:

Så att du vet. Du kan fortfarande driva om bögar. Jag tar inte åt mig...


Snipp snapp slut. Då var sagan slut!


Kommentarer
Postat av: jonie macaronie

hahah, ruulig läsning.

2009-11-27 @ 10:29:30
URL: http://jonie.se
Postat av: Gonza

Personen som skrev detta måste vara helt fantastisk som människa. Han vill man ju ha som bästis.



...

2009-11-27 @ 14:46:10
URL: http://onza.blogg.se/
Postat av: Anonym

d kommer du aldrig få efter den förolämåningen.. d e han hooon =P

2009-11-27 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0