Eden.

Somrarna spenderade vi alltid uppe i Junsele när vi barn var små. Vi hade en stor röd sommarstuga med vita knutar med världens största tomt där vi alltid hittade på en massa bus. Kommer speciellt ihåg när jag och mina äldre kusiner (idoler) lekte uppe på vinden och de fick för sig att bädda ner lilla Marre i en säng som stod där uppe, med madrasser och allt. Problemet var bara att när jag kom ner från vinden vad jag alldeles rödprickig. Ingen kunde förstå vad som hade hänt, men när vi gick upp på vinden och tittade vad vi lekt med, insåg vi att det var isolering mina kusiner stoppat ner mig i. Schysst! Glasfiber everywhere! Efter den dagen var dom inte mina idoler längre =D


Kommentarer
Postat av: grandma

Va' roligt att du skriver igen !

2009-05-22 @ 06:43:11
URL: http:// www.gerdad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0