Analys, norskor och pizzpaus.

Alla kanske inte vet det men jag har ju haft praktik i femton veckor och nu är jag leedig! Eller ledig o ledig, jag har ett satans analysarbete att ta mig igenom. Men jag är på G! Sitter med min kära pluggkamrat Norrbaggen och skriver och förhoppningsvis är jag snart klar! Bara man kommer igång går det undan! Men vi är jäkligt bra på att pausa hon och jag.. Nyss hade vi en liten pizzapaus o nu passar jag på att blogga lite..

Äh jag har tappat stinget. Måste öva upp min skrivförmåga igen så att läsningen blir liite intressantare. Hur kul är det att läsa om skolarbete? Inte alls. Ni får ta det för vad det är som vanligt! Men ni kan nog förbereda er för roulig läsning i sommar för jag ska faktiskt ha världens bästa sommarlov!

Kommentarer
Postat av: iMatt

Åh! Grattis till ditt sommarlovs kul

2009-05-20 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0