Början på någonting nytt..

Så var andra terminen avslutat och jag är i Märsta igen.. Tiden går så himla fort! Känns som om det var igår jag klev in genom dörrarna till skolan första gången, med alla känslor som kom i och med det. Klarar jag av universitetstempot? Kommer jag trivas med staden, folket, utbildningen? Allt var nytt och även fast jag var nervös så var jag nog aldrig orolig över att jag inte skulle klara av det.

Nya utmaningar/prövningar i livet är alltid spännande och ibland skitjobbiga, innan man väl är där. Men efteråt känns det alltid som om man har utvecklats som person och är mycket rikare på erfarenheter... Att våga slänga sig in i det okända är det som formar oss och gör oss till dom vi är. En resa som inte alltid är lätt, men efteråt kan man titta tillbaka och inse hur jävla bra man är som vågade!

Kommentarer
Postat av: iMäth

Djupt, djupt!



DJUPT!

2009-01-15 @ 16:43:15
Postat av: lloyd

Jag blir rädd när du skriver sådär bra.

2009-01-15 @ 19:52:22
URL: http://andresito.blogg.se/
Postat av: grandma

Bra, Maria !

2009-01-16 @ 08:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0