Challenge

Fick en utmaning av moster... Här kommer fem maträtter jag inte klarar av:

1. Mjölk (ingen maträtt, I know)
2. Havregrynsgröt
3. Allt som har med lever att göra (biffar, gryta, pastej...)
4. Blodpudding
5. Nyponsoppa med sånna där små knoppar i, vad är det dom heter?

(Sara, det är MYCKET jag faktiskt äter =p )

Här kommer Evas lista med mina kommentarer till:

1. Fläsklägg och rotmos (Har själv aldrig provat fläsklägg, men rotmos är ingen favorit)
2. Bondomelett (Omelett kan vara gott, ibland. Typ till frukost i Thailand eller till
     lunch i ett fattigt studenthem)
3. Baronessans Dillkött (Har icke trajjat)
4. Blodigt kött (Gärna lite rosa, men håller med om att en köttbit som droppar blod känns
     lite vidrigt)
5. Köpta kroppkakor (Har aldrig vågat smaka någons kroppkakor, det där vita runtomkring ser
     snuskigt ut!)

Haka på den här utmaningen om ni vill! Ciao


Kommentarer
Postat av: jonie

men det är ju köttsaft som droppar maran, inte blooud. fråga mig dock inte varför det kallas "blodigt".. ologiskt värre.

2009-02-24 @ 19:06:41
URL: http://jonie.se
Postat av: Anonym

aa men d e rött som blod, inte fresh

2009-02-25 @ 20:03:28
Postat av: Anonym

lyssnar du mkt sven-ingvars nu eller?

2009-02-28 @ 16:10:04
URL: http://lynch.blogg.se/
Postat av: rocky

haha kärry ja skulle kunna lägga till en hel del saker på den där listan som du inte äter/dricker..

men pepparshots går tydligen ner iaf=)

2009-03-08 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0