Trallala lilla molntuss! Kom hit ska du få en puuuuss!

Verkar ha klarat mig från biverkningar, förutom att armen känns skadad. Kunde inte sova på den i natt, så jag vaknade upp på fel sida så att säga. Hade tänkt träna lite african booty shakin' idag men får nog skippa det. Hade sett lite stört ut om jag stått o smygit i vassen och hälsat till regnguden med endast min icke lama arm. Next time!

Imorn kommer mor och far upp och hälsar på den förlorade dottern. Ska vi starta en liten namnlista här i kommentarsfältet där ni skriver på för en förlängd vistelse? En natt hallå! En natt?! Det går ju inte heller! Väl mött imorgon bitti päron!


Kommentarer
Postat av: Mijan

Ja visst gör det ont! Jag kunde varken klä av eller på mig kläderna. Men hellre det än flunsan! Mamma kanske har den förresten. Du måste kolla min blogg ibland så jag höjer min statistik lite. Måste slå rekordet 13! Och så tycker jag att dina föräldrar ska stanna längre! Minst en natt! Stackars barn!

Miss you min lilla fräkna!

2009-12-08 @ 19:11:08
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/
Postat av: makan

hihi jaa jag är inne och kikar ibland förstås! men jag glömmer ibland =/ du får se till o göra lite reklam för både den och din hemsida på jobbet eller nåt?

2009-12-08 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0