Torsdag är det imorgon: Jajjemän!

Jag är klar med julklapparna. Kanske för att jag är bäst, kanske 
inte. Men ska jag vara ärlig har inte du riktigt med det att göra!

Hursomhelst, imorgon är det julafton och det var på tiden. Men
viktigare är jag är tjugofyra och ett halvt år imorgon. Så nu
måste ni komma ihåg min födelsedag!
Är det dags för en reflektion?
Är det dags att ta tag i sitt liv?
Jag säger nej!
Jag hoppas jag förblir den nörd jag är som tycker att star trek är
tvålaxnios bästa film tills dagen jag dör och avlider eller värre!
(bli skjuten av en knivpiska)
Eller får en dagsedel och ett julkort samtidigt!

Jag håller det extra kort denna vecka och tar julledigt nu!

God Jul och Gott Nytt År!

Vad fan ska jag göra på nyår?!

/iMatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0