Homecoming queen.

Sista timmarna nu innan hemfärd. Ska bli himla skönt hörrni! Har en sista liten webbtenta och fem timmar föreläsning innan jag kan flyga ner till er. Borde väl plugga lite inför tentan imorn men jag drar mig för det då jag vet att det är flervalsfrågor samt att man kan ha böckerna framför sig. Problemet är väl att man bara har tjugo minuter på sig att svara på 40 frågor och bara två försök. Meen jag ser positivt på det här! Nu ska jag laga mig en saftig biff innan jag tar tag i skiten. Ses imorn kväll förhoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: karran

Shit fattar du att vi redan gått en termin, nästan iallafall..terminerna bara försvinner en efter en och snart står vi där helt färska nyutexaminerade och ska rädda världen. Hehe läskigt tycker jag! Men det tänker vi inte på nu, för nu är det snart Jul och lov.Whoho...ses imorn marrebarre, Natti

2009-12-22 @ 00:08:09
URL: http://karolajnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0