Skriva skriva

Börjar väl lite smått här igen då.. Bär ju snart av till Östersund o då blir jag nog lite flitigare i tangenttryckandet hoppas jag.. Måste säga att denna sommaren har varit en av de beste sommrarna i heele mitt liev! Hudik, Dalarna, Forsränning, Smögen, Spanien, Norden-roadtrip, Bob i Lillehammers OS-bana, Iskalla nattbad, GoKart, Äventyr på Tarzans stig, Utsikt, Sol, Bad, Fest, Vänner, Bubbel, Grillkvällar, Pirr, Coldplay, Uppsalalegg, Fikafikafika.. Kunde inte ha blivit mycket bättre! Tack alla mina kära! Like u lots!

Kommentarer
Postat av: jonie

så hur va coldplay marrelito?

2009-08-26 @ 08:28:42
URL: http://jonie.se
Postat av: mackan

gryyymt! synd att man är så kort bara =(

2009-08-27 @ 18:43:14
Postat av: Anonym

Ja man har haft rätt mycket att göra om man glömmer bort 2 långresor, var det inte nån som var på en solresa på andra sidan jorden och en annan resa en bit bort vaaaaaa, eller var det förra året, hur ska man komma ihåg/Fadren

2009-08-28 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0