Bankrutt

Märy har syndat! Två par nya skor på två dagar! Jag kan inte hålla mig ifrån de små skobutikerna, det är hemskt! Och de jag köpte idag gick loss på en si så där 900 svenska riksdaler. Hur skall detta sluta? Kanske behöver jag terapi för mitt beroende? Det värsta är att jag måste införskaffa ett par höststövlar också och dessa ska helst vara i äkta skinn. Man kan inte hålla på så här, make me stop!

Snart kommer jag hem en liten sväng för att fira min kusin som närmar sig 30.. Ska bli trevligt med en liten trip till hembyn.. Ses då!

Kommentarer
Postat av: grandma

Det där med skor är svårt att låta bli, jag vet,

kanske har du ärvt det efter mej.



Välkommen, kul få titta på dej igen !

2008-09-21 @ 13:10:46
Postat av: drezzz

2008-09-21 @ 17:07:18
URL: http://andresiyo.blogg.se/
Postat av: drezzz

men du hade ju kollat på de här skorna jättelänge jue! -"Då är man värd dem" sa du!

2008-09-21 @ 17:08:03
URL: http://andresito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0