Pheeew!

Helt slut är donnan i Östersund! Provade på Body Combat nere på gymmet idag och konditionen satt ju inte riktigt där den borde om man säger så. Body Combat är lite av en mix av olika stilar (bla Mai, Muy Tai?), där man ska sparkas o slåss rakt ut i luften. Visst satt takterna från boxningen kvar men inte konditionen som sagt. Riktigt roligt var det dock! Nästa steg blir att klara av ett boxercise-pass, vilket nog kommer vara ännu tuffare... Men jag är på G!       Beach 09, inga problem!



Kommentarer
Postat av: emily

Jag har kommit på ett bra tips till dina sömnproblem!!! Som du vet har även jag lite problem med skönhetsmömnen, men sätt på en ljudbok och jag GARANTERAR att du sommnar innan du hinner fatta vad som hände =) du kommer behöva lyssna om på kapitlerna om å om igen=)

Puss å kram

2008-10-24 @ 06:05:19
Postat av: emily

Jag har kommit på ett bra tips till dina sömnproblem!!! Som du vet har även jag lite problem med skönhetsmömnen, men sätt på en ljudbok och jag GARANTERAR att du sommnar innan du hinner fatta vad som hände =) du kommer behöva lyssna om på kapitlerna om å om igen=)

Puss å kram

2008-10-24 @ 06:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0