Nattmössa på.

Hej mina vänner! Sitter i skolan och degar, väntar på nästa föreläsning. Psykologi, ett intressant ämne, men alla gubbar och teorier förvirrar mig. Alldeles för mycket för min stackars hjärna. Inte hjälper det att jag inte kunde sova igår heller. Ni vet kanske hur det är när man ser klockan ticka på, man vrider o vänder på sig, men inget händer. Klockan tre tände jag lampan och läste några kapitel. Tillslut somnade jag, men ajaj vad trött jag är idag!

Annars kan jag väl berätta att vi har ett riktigt fint höstväder idag. Gick till och med med jackan uppknäppt utan att frysa. Härligt! Efter skolan tänkte jag och Karolajne vandra till Willys och shoppa lite mat. Jag tror nog jag ska följa hennes exempel och införskaffa en sån där dragväska. Tantigt, ja kanske, men vad gör man inte.. Det tar ju ändå en kvart att ta sig dit... Hur har ni det där hemma?


Kommentarer
Postat av: grandma

Kul läsa din blogg ! Jag och Totten har nyss kommit in från en långpromenad - fint höstväder här också.

Vi har hälsat på Baggen i Broby och tagit en sväng i skogen efteråt, men tyvärr, såg inga trattisar.

2008-10-13 @ 13:41:57
Postat av: Fadren

JAG SÅG EN RUSKIGT FUL EN IGÅR, DEN VAR SKÄR. KAN DET VA NÅT?

2008-10-13 @ 14:17:13
Postat av: denkan

Jag ska nog köpa en pyjamas tror jag.

2008-10-13 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0