Jöbbe.

Jaha, då har jag jobbat första passet då.. Fy satan vad nervöst det var att ringa första samtalet! Inge roligt alls. Man kände ju att säljerfarenheten fattades, men sånt där lär man sig med tiden. Hann med ett 70-tal samtal och sålde en prenumeration =) Men det var ungefär på den nivån alla vi nya låg så..

Pratade med allt från sura gubbar till söta små damer som tyckte jag var så snäll som ringde och erbjöd dom mitt fina erbjudande, trots att dom inte var intresserade. Pratade även med Muhammed som tyckte att vi gjorde så dålig reklam på Svenska Dagbladet. Tydligen var det så att någon hade ringt honom därifrån tidigare och bara lagt på. Han var väldigt upprörd och sa "-man blir ju orolig!!". Sen la han på.

Det var iallafall inte så långtråkigt som jag trodde. Sen när man börjar lära sig hur man ska lura på folk tidningen kan man ju faktiskt utmana sig själv och försöka sälja så mycket man bara kan. Hörde att vissa grabbar där tjänade 30 - 40 000 i månaden. Inte dåligt! Gänget som jobbar där (bara ungdomar) är rätt roliga också, så festen som kommer i november blir nog skoj skoj skoj!

Hej!


Kommentarer
Postat av: denkan

Den festen får itne vara när jag kommer upp! :O

2008-10-17 @ 21:48:31
Postat av: drezzito

bra uppdaterat här måste jag säga.. Jo jag läser din blogg!

2008-10-18 @ 09:01:59
URL: http://andresito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0