Updates, updates..

Blev lite partey i fredags med classmates och resten av helgen har egentligen bestått av en massa tid i sängen. Tror jag börjar bli gammal, klarar inte av ungdomslivet längre utan att bli helt förstörd  i två dagar efter allt det roliga.

Idag drog jag iallafall med mig Karolajne ut på tur i staden. Jag hade nämligen sett att det var julmarknad i dag (?). Problemet var väl att jag hade glömt bort adressen vilket resulterade i att vi gick åt helt fel håll. Som tur var hittade vi en snäll gubbe som guidade oss fram. Men vilken besvikelse när vi väl hittat  fram! Ingen julkänsla alls, så vi gick o köpte oss lite julbelysning som plåster på såren.

Emily min vän, kommer nog ikväll till mig. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0