På väg till vintern.

Då satt man på arlanda igen då. Varför går tiden i Märsta så fort för? Man ska hinna träffa alla och göra massa kul, hinna plugga lite och ta det lugnt.. Pengarna och tiden bara flyger iväg. Men trevligt har jag haft det! Nu ska jag upp och plugga några veckor innan jag kommer hem igen för jullov. Har en tenta att se fram emot på fredag också, som jag har pluggat alldeles för lite till (nästan ingenting).

Ikväll kommer jag antagligen somnar som en stock. För det första är jag inte van att gå upp så här tidigt, för det andra ska jag till skolan på ett seminarium och för det tredje ska jag jobba ikväll ett par timmar. Men det ska nog gå brau det! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: grandma

Lycka till !

2008-11-03 @ 15:44:26
Postat av: drezz

You can do it babe!!

2008-11-03 @ 23:02:42
URL: http://andresito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0