Tankar.

Jag måste bara få berätta att jag beundrar människor som bestämmer sig för någonting och sen verkligen genomför det. Kollade på Oprah imorse och fick se skitsnygga, lagom smala människor som för bara något år sedan var sådär riktigt USA-feta. Varför kan inte jag ha en lika stark karaktär och verkligen klara av saker som jag tar mig för? Märkte igår att jag har väldigt svårt att stå emot mitt godissug när en skål full med lösgodis står bredvid mig. Hur svårt kan det vara att bara låta bli egentligen? Jag tror att det måste gå så långt att jag märker att kilona ökar alldeles för fort för att jag ens ska börja tänka på att byta livsstil.

Människor som bestämmer sig för att tex sluta röka eller dricka och verkligen klarar av det är mina största idoler. Så vill jag vara.

Kommentarer
Postat av: andrye

då kan man sluta kolla på oprah och börja plugga istället ;D

2008-03-27 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0