Ronniur och Raggiur

Solen skiner, två minusgrader och ingen halka. Härligt! Fick lite beröm också av min arbetsgrupp som hade läst min tenta. Hoppas läraren är lika impad och ger mig finfina betyg. Snart ska jag o Kärolajne gå till matpiraten o shoppa lite. Skönt att komma ut en stund. Snart ska vi ha sittning också, på onsdag närmare bestämt. Temat är kändis, snälla ge mig lite förslag på vad jag ska klä ut mig till. Har ju inte allt för stora resurser när det kommer till utstyrseln. Vi funderade ju på Ronny och Ragge och Anna. Har ni något bättre förslag? Skulle vara kul att vara lite ful sådär =)

image62

Kommentarer
Postat av: Martino

Yo Mary, vad sägs om att klä ut dig till Alexander, woooow, nu satte måndagskvartals-tutan igång, alla ned i skyddsrummet, this is not a drill... fast då kanske du skulle behöva en budget...

är nu up and running med en blog, på engelska givetvis men men, bra ändå..

kram

2008-03-03 @ 15:01:19
URL: http://princeword.blogg.se/
Postat av: Maria

men helloo! vilken alexander ska jag vara menar du =)ska spana in din blogg nu

2008-03-03 @ 16:47:57
Postat av: gonza

Ni kan klä ut er till de från BWO. Klockrent

2008-03-03 @ 23:33:06
URL: http://onza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0