Fnittrigare kan ingen vara

Soup Torsdag igår. O herre min ge vad kul det var! Fortsatte från Oscars till Plaza och där var det drag vill jag lova. Det var ju Sankt Patriksdagen och då super folk som om de var födda i Irland. Eftersom jag är rödhårig kunde jag bete mig hur som helst och komma undan med det, men det gjorde jag inte! Hamnade på Subway vid tvåtiden och godare macka har jag aldrig smakat i mina dar. Där började det äckliga fnittret och folk måste trott att vi var födda 1994 som vi höll på. Fjortisbeteende är inte uppskattat, det vet jag. Men ibland får man faktiskt vara så där jobbig och skratta tills man får ont i magen. Man mår bra av det mina vänner. Time for school

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig fredag:)!

2008-03-14 @ 13:04:26
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Nina

hihihi vad var det jag beställde nu igen. Onni ooot haha jag döör.

2008-03-14 @ 17:08:08
URL: http://najnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0