Fiasko.

Japp då har man varit duktig o varit iväg och tränat. Såg verkligen fram emot det här passet, dans med latinska rytmer stog det på schemat. Kom in i träningssalen och ser att ledaren har kjol och salsaskor på sig. Kände mig som ett fån där jag stog i mina baggybrallor och klumpiga gympaskor. Vi satte igång iallafall och mina soffliggarhöfter var inte riktigt med på noterna. Efter ett par låtar började jag mjukna lite och det var ganska kul faktiskt. Liite jobbigt var väl att framför mig hade jag en tjej som gått i Bounce (dansgrupp) och hennes höfter var det inge fel på vill jag lova! Men som sagt när man som bäst var igång släpper ledaren bomben. Vi skulle bilda ring och en o en skulle man in o shejka! Oh my lord! Där tappade ja rytmen direkt! Well well man får väl vara stolt över att man vågade iallafall men hädan efter kommer jag ägna mig åt annan dans =)
image94     VS.        image95

Kommentarer
Postat av: iMatt

fiasko är ett bra ord!

2008-03-17 @ 23:20:47
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0