Bubbel i magen.

Mätt som en plätt! Har inte gjort mkt mer än att äta idag tror jag. Jo, var ner på stan en sväng, dom har öppnat en ny affär, Rut m.fl heter den och det var en ganska trevlig lite butik i stil med Vero Moda. Fin fina påsar fick man oxå. Ja iallafall, jag och Karro satt o fes och jäste allt vad vi kunde (nej nu tog jag i) när Kumpa ringer och tvingar med oss på en raggarrunda i Daniels bil. Fyy vad jobbigt det var o sladda runt i åbäket med mat ända upp i strupen. Kändes som på gamla dagar när man åkte till Donken för att man inte hade ngt bättre för sig =) Nu sitter jag här alldeles ensam och tittar på The Holiday och är nykär i Jack Black haha! Mys!

image90

Kommentarer
Postat av: iMatt

aa han e för söt

2008-03-14 @ 23:55:24
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0