Möten.

Bästa Dennis har varit i stan! Blev en trip till Stockholm idag och ett kort möte med honom o Käro. Mkt trevligt! Nästa gång får du stanna länge än en dag tycker jag. Blev även ett impulsköp (rean lurar alltid på mig massa grejjer jag inte behöver). Ett par skyhöga kilklacksskor införskaffade jag mig, men inte bara det, utan även en flaska brun utan sol! Kan ni tänka er, blekfisen ska försöka sig på en konstgjord bränna. Kan det fungera tro? Eller kommer ett orangeflammigt monster springa omkring på lyxkryssningen imorn? Ja det har jag ju inte skrivit om förresten. Ska ut o kryssa imorn och det ser jag fram emot! Antes snälla mamma har bjudit honom o mej som en present till honom, han fyller ju år idag! Grattis gubbe! Trevlig helg vänner, ut i solen med er!


Kommentarer
Postat av: Denkan

JAG KAN STANNA HELA LIVET

2008-07-24 @ 23:15:53
URL: http://denkan88.blogspot.com
Postat av: "ante"

alltså.. varför ante?!

2008-07-25 @ 09:15:35
URL: http://andresito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0