Till mina trogna läsare

För att behålla mina tre unika besökare jag har varje dag måste jag nog uppdatera lite nu. Det är på tiden. Det har varit lite trögt på den fronten men jag är ju lite ny och har svårt att komma igång.

Eftersom mitt arbete är så himla stimulerande (?) och min hjärna går på högvarv hela dagarna (?) har jag haft flera timmar på mig att fundera ut ett ämne att prata om här idag. Jag har en svag aning om att jag kom på tre olika grejjer att skriva om men nu kommer jag inte ihåg någonting alls. Undrar om bloggandet verkligen är någonting för mig? Kanske kan få skylla på att jag sov två timmar i natt. Paniken började smyga sig på när jag tände lampan för att läsa om Lisbet Salanders äventyr och en stor röd trea lyser mig rakt i ansiktet. Två och en halv timme tills klockan ringer. Min dag blev inte så bra.

"Vart har du hittat den tonen?!" hade nog Seppo, en finsk man på mitt jobb sagt efter att ha läst mina blogginlägg. Imorn ska jag skriva om någonting positivt och bra. Det blir bättre så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0