Östersund!

Resan gick bra. Tog en macka på flyget och sen var det dags att landa. Möttes av en väldigt vacker utsikt och massa snö. Solen skiner och allt bara glittrar. Har precis gjort mig hemmastadd på mitt tillfälliga boende och lyckades hitta en internetuppkoppling som någon annan betalar för =)

Jag bor på ett bed and breakfast ställe hemma hos en familj. Dom hyr ut hela övervånngen men just nu är jag alldeles ensam här. Mitt rum är jättemysigt, har till och med tv. Lägger upp lite bilder så får ni se.

Jag ser faktiskt skolan härifrån mitt fönster, skönt att det ligger nära! Det största problemet jag har just nu är att hitta någon mataffär så jag får i mig lite middag ikväll. Kameramannen föreslog att jag skulle dra en pinne efter mig i snön =)

Pappa har lånat ut sin kamera till mig, fråga mig inte hur han vågade det? Ska försöka dokumentera lite så ni får se hur det ser ut här uppe.

Som sagt nu ska jag ut på stan alldeles strax så jag får avsluta här. Räkna med en ofta uppdaterad blogg i fortsättningen!

(Mamma, tack för tipset med tofflorna, är askallt i det här gamla huset)

image10

image11

image12
Det oranga huset bakom den gula villan är en del av skolområdet

Kommentarer
Postat av: iMatt

har du med dig en kikare så du ser något på tvn?

2008-01-20 @ 15:47:50
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se
Postat av: Nina

Vi ses idag då =) Om jag nu inte hamnar på berget.

2008-01-21 @ 08:55:44
URL: http://najnas.blogg.se
Postat av: Nina

Vi ses idag då =) Om jag nu inte hamnar på berget.

2008-01-21 @ 08:55:57
URL: http://najnas.blogg.se
Postat av: joniee

Ser verkligen mysigt ut! Annat än Märstas gröngråa "vinterlandskap" hehe ;)

2008-01-21 @ 10:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0