I made it!

Världens nervösaste tjej vaknade upp imorse, mkt tidigare än vanligt. Skulle ju iväg på rundvandring i skolan och jag var väldigt orolig över att jag inte skulle hitta rätt hus. Campusområdet här är så himla stort! Men efter att ha frågat två personer hittade jag rätt. Ska väl tilläggas att jag höll på o halka fyra gånger innan jag kom fram och detta hände framför dom jag skulle fråga. Bra start! Fick kontakt med Nina, en tjej som ska börja samma linje som mig, igår på internet och när jag såg hennes ansikte i mängden kändes det lite bättre =) När vi var klara i skolan tog vi en fika och jag måste säga att jag känner mig mkt lugnare, nu är jag inte ensam i min nya stad längre!

Det hände någonting med min dator igår och nu verkar den inte få kontakt med varken mobilen eller kameran så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder förrän jag får hjälp med det. Väldigt synd för jag har ju varit och fotat mitt hus som jag ska bo i om ett par dagar. Det är en gammal skola med stora fönster och en väldigt maffig entre. Jaja det får bli en annan gång.

Nu ska jag ta mig en liten nap, dagens aktiviteter och nervositet tog musten ur mig. So long!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jess vi fixade det =) Imörra också!
Kram

2008-01-21 @ 15:50:55
URL: http://najnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0