Pluggis?

Jaa ni. Skulle ju göra en liten observation idag så Najna, jag o Karro bestämde oss för att ta en fika o studera folk. Gick inte så bra. Blev bara fika istället. Det var ju skitsvårt att försöka titta på folk och hur dom betedde sig. Det enda vi kom fram till var att tjejerna stog i kassan och tog hand om kunderna medans gräbsen gjorde maten. Inte mycket att komma med, det ska ju faktiskt bli ett helt arbete tills på fredag.

Gick hem och gjorde en observation av gamla Teleflex istället. Fick ihop en o e halv sida iallafall. Alltd något. Ska iväg till skolan o få lite undervisning i hur man söker vetenskapliga texter på bibblans hemsida alldeles strax. Spännande? Nja det kan jag väl inte påstå.

Börjar tröttna lite smått på bloggandet, har lixom inget intressant att komma med. Har ju blivit lite av en egen dagbok istället. Känns som de flesta trappar ner i uppdaterandet. Tråkgt! Well well vi får väl se hur länge man orkar hålla på med det här...

Snart kommer jag hem till er igen, ska bli rooligt!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Sluta inte med bloggandet

2008-02-19 @ 15:48:01
Postat av: gonza

du är min inspirationskälla.. sluta inte skriva annars får ja damp...

2008-02-19 @ 23:43:37
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: rob

sluta inte blogga! du är asskön:)

2008-02-20 @ 02:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0