Min ryss.

Olga. Behöver jag säga något mer? Min rumsgranne är lite slarvig och ganska tråkig tyvärr  
=( Hade ju hoppats på någon ordentlig och rolig tjej, men vad får man? En flicka som inte tycker det här med att ha det snyggt och fräscht omkring sig är så viktigt. En som "glömmer" att låsa yterdörren vissa nätter. En som låter disken stå i en vecka innan hon kommer på att det kanske är dags att diska. En tjej vars  fyra jackor och åtta par skor ligger utspridda och luktar i vår hall.

Ja jag kan fortsätta men jag sätter punkt där. Tog ett "snack" med henne idag, men det är lite pinigt ju. Sa det lite fint så vi får väl se om det gick in. Hon skulle köpa Ajax imorn iallafall. Allt jag ber om är en hall som inte stinker och lite ordning och reda. Kan inte vara så svårt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0