Jag e så bra!

Fadren ringde mig klockan tio imorse och försökte tvinga mig upp ur sängen med orden "Maria du måste plugga nu, du vill väl ändå vara ledig i helgen?" Självklart sa jag och jag märkte nog att han försökte hålla mig på halstret (?) lite för att jag inte skulle somna om igen. Men guess what? Det gjorde jag ändå, busiga jag. Gick upp vid elva och började skriva på hemtentan vid 12. Cirka 4 timmar senare är jag klar med hemtentan o jag e glaaad! Gud vad duktig jag är! Hoppas bara att det räcker för ett bra betyg nu oxå...


image56
 John "Earthquake" Tenta


Kommentarer
Postat av: NIna

Du är duktig maraja!! =)
Jag vet då liks att du fyll år imorrn. KRAM

2008-02-27 @ 18:59:10
URL: http://najnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0