Yes..

Kan väl säga ett par dagar efter mitt senaste inlägg att ångesten har lagt sig lite. Blev en trevlig kväll/natt i onsdags som började med mousserande vin och hemmagjord potatissallad hemma hos min käre vän. Ut i kylan bar det av till en trevlig liten moderniserad pub, som praktiskt taget var helt folktom. Fick ett samtal från vår föredetta "chef" som ordnade en efterfest för oss två. Av någon anledning blir man alltid kvar där så länge då grabben är en jäkel på att hålla igång intressanta samtal. Tyvärr somnade Karro i soffan... Men som sagt, det var en trevlig och spontan afton som gärna får göras om!

Annars har jag inte gjort så mycket som är värt att nämnas, men dagarna flyter på i sakta mak. Idag kommer kära syster upp och hälsar på igen. Blir nog en myskväll ikväll framför idol skulle jag tro..

Hej på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0