Julefrid.

Halva familjen ligger sjuka, men julen närmar sig iallafall.. Fick mina sista julklappar köpta idag o granen är pyntad. Nu är det bara till att vänta på den stora dagen. Hoppas fader vår och systra mi piggnar till nu fram till julafton.

Det har gått så himla fort nu dom här sista dagarna, så jag har inte riktigt hunnit tänka på att det snart är jul. Därav utebliven julstämning. Men så säger man ju varje år. Det är inte så där magiskt längre som man kommer ihåg att jularna var när man var liten. Men vad gör det? Mysigt är det så att det räcker! God jul på er!

Kommentarer
Postat av: rambo

När DU var liten? var det då dinosaurierna betade på ängarna eller :P nej nu när det är jul ska jag vara snäll, annars kommer inte tomten (som luktar whisky) med mina julklappar hihi God jul på dig

2008-12-23 @ 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0