Dan före hemresardan.

Imorn bär det av hemåt igen och det är med blandade känslor. Eller, ja, alltså, det känns jättebra men problemet är att jag inte helt kommer kunna slappna av och njuta av julledigheten. Läser en juridikkurs just nu som inte stannar upp bara för att det är jul. Blir nog en hel del plugg under dom här två veckorna iallafall. Mitt andra problem är att jag inte lyckats hitta någon praktikplats än och det känns riktigt jobbigt. Vill ju jättegärna vara i Stockholm under dom närmsta åtta månaderna. Har ringt runt som en galning och det enda svaret man får är att dom har kontrakt med Stockholms universitet. Jobbigt! Dessutom kommer min telefonräkning inte se rolig ut efter alla samtal jag ringt i min desperation.. Jaja, ska iallafall bli mysigt med jul, resten fixar sig säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0