Bloggbloggblogg.

Sådär ja! Nu var hemtentan inlämnad och Märy är härmed ledig i fem hela dagar! Men vet ni? Jag är less på att vara ledig och sysslolös! Iallafall efter tre dagar i sjukdomens klor. Vaad ska jag gööööra?!?!? Blir väl att man får gå ner på vår gamla shoppinggata och försöka hitta juleklapp till mor o far o andra som kan ha förtjänat en liten gåva.

Kan ni läsa mellan raderna och se att jag verkar ganska uttråkad? Nu får det allt ta och hända något roligt snart! Säger flickan som var i Kina för ett par dagar sedan. Ständigt lider jag av denna rastlöshet! Hela tiden måste det hända någonting för att jag ska vara nöjd. Samtidigt är jag väldigt lat och ligger gärna i soffan hela dagarna och glor på tv.. Det går inte riktigt ihop det där. Jag är en komplex figur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej snyggo!!!

Ha ha ja pungstring.

Berätta om Kina och bilder =)

Puss

2008-12-09 @ 17:40:17
URL: http://najnas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-09 @ 17:51:38
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet vad du kan göra söta. Istället för att köpa julklapparna får du göra dem själv. Du kan stöpa ljus, baka smarriga jultryfflar och sticka halsdukar. Så nu har du fullt upp igen va?=) Dessutom kan du ju sticka samtidigt som du ligger i soffan och slöar=) bra va?Saknar dig! puss

2008-12-10 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0